POEZIJASCG - forum POEZIJASCG -
DOBRODOÅ LI NA FORUM O POEZIJI I JOÅ  PONEƈEMU !
 
 POČETNAPOČETNA  PitanjaPitanja   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Korisničke grupeKorisničke grupe   REGISTRACIJAREGISTRACIJA 
 ProfilProfil   Proveri porukeProveri poruke   PristupiPristupi 

Jedan zivot,jedno djelo...
Idi na stranu 1, 2, 3  Sledeci
 
Napiši novu temu   Odgovori na poruku    POEZIJASCG - forum -> MOJA NAJDRAŽA PESMA
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeęu temu  
Autor Poruka
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Sre Nov 28, 2007 1:16 am    Naslov: Jedan zivot,jedno djelo... Odgovoriti sa citatom

Ovdje cu predstaviti pjesme jednog sesnaestogodisnjaka.Neposredni sam izdavac njegovog jedinog djela i rado bih ovu zbirku podijelila sa vama i cula vase misljenje i kritike.
Zbirka nosi naziv "Ljubav bez moci".

Evo nekoliko rijeci od mene za Njega.

D.A.S.

Rodjen u vrijeme stradanja,
zivio u vrijeme nadanja,
otisao sa zalaskom djetinjstva
putem snova,nezaboravljenih Ljubavi
i vjecnih ideala...

Rodjen je u Hrvatskoj 24.o1.1989.-novembar 2005.. Srbija
Pjesme su pisane u periodu zadnje 3g pjesnikova zivota...Kazem 'pjesnik'...jer za mene to jeste...
Ovo je njegovo prvo i poslednje djelo.Za jos, nije imao vremena.Sa svog kratkog zivotnog puta,u vjecnost je odnio mnogo vise no sto mislimo.
Ovo djelo ostaje kao pomen na sve sto je bio,htio i mogao...
Nije prestao da zivi.Samo je iz prolaznosti presao u zaborav.../



Zbirka 'Ljubav bez moci' izasla je iz stampe proslog novembra,2006.g.


RIJEC LEKTORA


'Autorov svet,svet mladog 16-godisnjaka pretocena je u ove stihove koji su iskreni i duboki.Njegov svet je pun emocija koje se preplicu u izlivima ljubavi,neznosti,tuge i beznadja.
Poigrava se sa stihom,rimom.Stih ponekad odise jednostavnoscu pravog deteta koje uzima olovku da iskaze osecanja.Nekada je taj stih,pesma 'teska' sa dubokim poredjenjem sto nas iznenadjuje jer to je rzamisljanje deteta.
Nazalost mladi zivot se zavrsio suvise brzo uskrativsi ga mnogo cega,a nas dragog lika i lepog stiha.'

Prof. M.D.


Rijec recezenta..

O POEZIJI D.A.S.-a


'Procitati ovu zbirku pesama,sasvim sigurno,nije nimalo lako.D.pesme sam citao dugo i strpljivo vracajuci se na pojedine i po nekoliko puta.Zasto?Pokusacu da Vam prenesem neka od mojih zapazanja,a ozbiljniju analizu ostavicemo knjizevnim kriticarima,sudu vremena kao i Vama postovani citaoci.
Gotovo je neverovatno da u jednom petnaestogodisnjaku bude toliko snaznih i prejakih emocija.Svih pedeset cetiri pesme cine skladnu tematsku celinu objedinjenu u iste korice pod naslovom 'Ljubav bez moci'.Svaka pesma se moze pojedinacno analizirati kao i sam naslov koji nas svojim znacenjem ostavlja u krajnjoj nedoumici.Da li je to zaista ljubav bez moci?Posebnu car kao i posebno interesovanje cini to sto se pesme pojavljuju bez naslova.Samim tim misterija o liku i delu D.A.S. se konstantno produbljuje.
Inspirisan zenom,autor je cist liricar,osecajan,iskren i tanan do prefinjenosti.Pesma za pesmom,srce za srcem,stopljeni najzad u veliku ljubav.Stihovi su ispunjeni ceznjom za ljubavlju kao i zudnjom da ona bude potpuna i stvarna.Autor je osetljivog duhovnog i dusevnog sastava te je u stihovima pojacano prisutna ispovedna i subjektivna nota.
Ko sam i sta sam ?-Pitao se autor razmisljajuci o svim golgotama ovozemaljskog zivota.Duboko u sebi porinut prerano je shvatio besmisao i prolaznost ljudskog bitisanja i svega uopste.Bio je potpuno svestan da coveku nije dato da pronikne u tajnu ljubavi,pravednosti,srece.U pesmi ostavljenoj za sam kraj potpuno objasnjava neku vrstu ljubavnog izbezumljenja.
Jezik pesnika je jasan,pregledan,krajnje iskren i nedvosmislen.To je jezik svakodnevnog govora elegantno proziman rimom.Stvaran,obican,ali u isto vreme snen i neodredjen.
Za naseg pesnika zena je tajna kao i ljubav.
Skrivena i zakljucana
da niko nikada
ni na koji nacin
ne dodje do tebe.
Nema nikakve sumnje da se ova poezija moze citati i tumaciti u svakom vremenu.
Vrlo rano je osetio budjenje svesti i cula kao i instinktivnu reakciju otpora na neuzvracenu ljubav.Kroz pesme nas vodi iz jedne situacije u drugu,dosledno padajuci sa vrha na dno.Njegov kosmos je jedinstven sa misticnim poimanjem stvari.Ostavlja nas u nedoumici hocemo li biti u pravu ako poverujemo u neko drugo objasnjenje zivota.Celim svojim bicem autor velica jedinu i pravu ljubav.
Ljubavna idila je u stvari neka vrsta vizije poslesmrtnog spoja dvoje zaljubljenih kojima polazi za rukom da u vecnosti ostaju zajedno.
Tema neuzvracene ljubavi,cesta i neopoziva pojavljuje se kao uvertira pred eksploziju uma.Na osnovama duboke melanholije pesnik jos uvek veruje i prizeljkuje idealnu ljubav.
Pazljivim iscitavanjem prepoznaje se veliki proboj ka obecanoj svetlosti i visim oblicima zivota...
Nezamislivo je da u ovom,relativno malom,pesnickom opusu postoji zacudjujuce snazan intenzitet ljubavi.Sa druge strane naboj bola,nesrece,tuge.
Dve zivotne konstatacije provlace se od pocetka do kraja intimnog pesnickog spektra autora.Ljubav je istina i Smrt je istina.Duboko ubedjen u poetsku srz sveta,dosledan i pred trenutkom slabosti autor nam ostavlja tajnu na putu od pocetka do vecnosti.U nekim svojim tajanstvenim prostorima on osluskuje sapat ljubavi.Vecne ljubavi.Autor resava svoj slucaj kao i slucaj proslih i buducih pesnika.Nama ostavlja zadatak da moramo,po ko zna koji put,zaci u neispitane predele zivota,ljubavi,umetnosti,smrti.Zbirku poezije 'Ljubav bez moci' iskreno preporucujem citaocima svih uzrasta.
Zavrsio bih sa izrekom Xermana Xesea:'Zov smrti je zov ljubavi.Smrt je slatka ako o njoj tako mislimo,ako je prihvatamo kao vid velike,vecne ljubavi i preobrazaja.'

novembar,2006.
D.J. pesnik



REC AUTORA

'Nisam veliki,ni poseban,mali sam i obican.Sve sto sam zeleo i sto je imalo smisla je da volim i budem voljen.Mnogo?!Sada znam da jeste.Trebalo je da trazim da budem neko,to mi je nudjeno,omoguceno i dano.Da,samo to.Za ostale trice i kucine nisu imali snage i vremena.Ili mozda,duse?!Neka oni razmisljaju sada o tome,ja sam razmisljao dosta.Nece Vas nicem nauciti ovi stihovi,mnogi ih nece ni razumeti,a sto je najtuznije,nece ni zivot.Mnogi prolaze njime slepi i gluhi,odlazeci u neznanju kuda idu.Cemu onda ovo?Da bar za trenutak zavirite u svoje duse,osetite sebe.Stih i najmanji,najobicniji,put je do duse.Bicu zadovoljan ako Vas ovaj moj povede tim putem bar na kratko.I prijatelji moji,volite i budite voljeni...
To je sve sto ja imam da Vam kazem,ostalo govori zivot.Cujte ga,oslusnite...'


UVODNA REC

'Citaoce !
U ovim jednostavnim koricama krije se djelic duse malog-velikog covjeka.U vasim rukama,ovo prvo i zadnje djelo(mislim da necu pretjerati ako kazem velikog pjesnika),ozivjet' ce njegovo djelo i lik.Ziveci u Vasem domu,Vasem srcu,D. ce zivjeti vjecno,sa nama i u nama.Za mene je ova knjiga ponovno radjanje meni nezamjenjivog bica,moga ja.A Vama neka postane uvijek rado citan stih.
Hvala Vam unaprijed za Vase vrijeme.
N.A.

***

Na kratko,imala sam cast
da jedan Andjeo pod
srcem mojim zacet,
dio zivota bude mog.
I mjesaju se ponos i bol,
dok u stihovima ovim
vidim lik Andjela svog.'


*
Ljubavi,ti si vatra
koja gori u mom telu;
cija me toplina pece,
i koja me greje kad je hladno vece.

Ljubavi,ti si prsten
oko moga srca;
od tebe mi srce jace kuca,
od tebe mi srce puca.

Ljubavi,ti si otrov
u mojoj krvi;
sa njom putujes kroz vene,
i osvajas deo po deo mene.

Ljubavi,ti si Milica,
prsten oko moga srca,
otrov u mojim venama,
vatra u mojim ocima.

Milice,ti si ljubav,
stvoren sam da budem tvoj,
da te uzmem u zagrljaj,
i volim.

D.A.S.


*

Na sesti decembar
velika stvar:
dao mi Bog
deo srca tvog.

Petak trinaesti:
moj srecni dan;
nas poljubac prvi
zauvek ce mi biti u krvi.

Za Novu godinu
bilo nam je lepo:
ispred Lukija tada
ljubismo se slepo.

Na Bozic sveti
bili smo prokleti:
tad sam te naljutio,
i prvi put nam srecu pomutio.

Pre neki dan,
na Borkovcu bili smo,
na drustvo pazili nismo,
pa nas videli kakvi smo.

A evo bas veceras
ja mislim na tebe,
i opet se pitam:
'ocemo li mi imati bebe?

D.A.S.



*

Volim te,
dve reci,
sedam slova,tako sitnih,
a tako bitnih.

Volim te,
samo dve reci,
samo sedam slova,
a tako se tesko izgovaraju
kao da su od olova.

Volim te,
te dve reci,
po stoti put ti kazem,
a ti opet mislis
da lazem.

Volim te,
i ti to znas,
samo sto neces,
to sebi
da priznas.

D.A.S.

*

Ona je dar sa neba,
uvek zna sta treba,
dace sve,i vode i hleba,
ona je svetu najveca potreba.

Ona nikad pamet ne soli,
ne zali se kad je boli,
besprizivno uvek voli,
ona nikog ni za sta ne moli.

Ona daje zivotu smisao,
u svacijoj je glavi misao,
svako je o njoj pisao,
ona je vazduh koji bih disao.

D.A.S.


Nastavicu...
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Sre Nov 28, 2007 11:28 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

*

Prosli smo zajedno sve,
mazili i tukli se,
delili smo i srecu i tugu,
zajedno gledali dugu.

Samo smo drugovi bili,
srecni,vedri i cili,
o ljubavi ni sanjali nismo,
drugovi ostati mogli smo.

I sada smo srecni zajedno,
ko i svi,svadjamo se pomalo,
nasa ljubav nek zauvek cveta,
dok postoji ova planeta.

D.A.S.

*

Za tebe pevam,
o,da li me cujes,
za tebe pisem,
o,da li razumes ?

Tebi,koja si plakala,
pa i bez razloga,
tebi,koja si shvatila,
ma i kad nisi morala.

Ti,koja cvrsto stojis,
i na brodu koji tone,
ti,koja me vecno volis,
koja za ljubav se boris.

Zbog tebe zivim,
o,da li me cujes,
za tebe disem,
o,da li razumes.

D.A.S.
*

Juce sam mislio o tebi,
evo i sad mislim o tebi,
i sutra cu misliti o tebi,
znam,jer uvek mislim o tebi.

Sanjao sam o tebi,
uvek sam dobro pricao o tebi,
i uvek cu pricati o tebi,
znam,jer imam sta da pricam samo
o tebi.

Voleo sam tebe,
i sad ja volim tebe,
i uvek cu voleti tebe,
znam,jer rodjen sam za tebe.

D.A.S.

*

Jos jedan sesti;
osmi sesti;
tuzan i nesrecan sesti;
ali sesti.

Ja placem;
placem i slavim;
jer svaki sesti je praznik;
svaki sesti je svetac.

Da,sesti je;
mozda se ni setila nisi;
mozda ti taj dan nista ne znaci;
mozda...jer vise me ne volis.

Sadasnjost,ja i ti;
i sesti;
princezo srecan ti ovaj sesti;
jer ipak je sesti.

D.A.S.
*

Treba voleti,
i znati voleti,
i voleti,
ali zauvek voleti.

Svi zele ljubav,
ali pravu ljubav,
vecnu ljubav,
ili bar samo ljubav.

Sta ti mislis,
ako uopste mislis,
na koga mislis,
kad na ljubav mislis.

Ja te volim,
iskreno volim,
i volim,
ali zauvek volim.

D.A.S.

*

Prosla je godina,
proci ce dve,
proci ce tri,
ali nikad neces ti...

Prosla je godina,
i...sta sad,
prosla kao vetar,
i ostavila trag...

Prosla je godina,
a ti si jos tu,
tako zanosna i stvarna,
kao i prvi put...

Prosla je godina,
u znaku tebe i mene,
u podznaku ljubavi,
do kraja zivota...

Prosla je godina,
i jos te volim,
proci ce tri,
ali nikad neces ti...

...a jos te volim...

D.A.S.


*
Nije zlato sve sto sija,
nije ljubav na prvi pogled,
nije sreca u nesreci,
i nije istina da postoji dvoje.

Tacno je da je tuga dom,
tacno je,nesreca ne dolazi sama,
tacno je da od svakog zla postoji gore,
i tacno je da su ideali laz.

Ja nisam pesnik,
ja nisam dobar,
ja nisam ono sto sam,
ja nisam srecan.

Ovo nije pesma,
ovo je deo moje duse,
ovo nije lepa rima,
ovo se moji snovi ruse.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Nov 29, 2007 11:58 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Hladno je,
hladno kao tvoje srce,
hladno kao noc,
dok tiho pada sneg.

Tuzno je,
tuzno kao ja,
tuzno kao zima,
dok tiho pada sneg.

Lepo je,
lepo kao ti,
lepo kao voleti,
dok tiho pada sneg.

Slatko je,
slatko kao poljubac,
slatko kao ljubav,
dok tiho pada sneg.

D.A.S.

*

Ne placi,
jer tvojih suza niko nije vredan,
a ja,pustit cu ove suze tise,
sad,
kad kraj mene te nema vise.

Ne placi,
ma koliko da ti se polace,
a ja,plakat cu i za tebe,
sad,
kad vec svi kazu da nema potrebe.

Ne placi,
jer odavno vec je kasno,
a ja,ostaje mi samo suza,kao svila,
sad,
kad si me ostavila.

Ne placi,
zaljubices se ti ponovo,
a ja,i nasa ljubav vec smo umrli,
sad,
kad vidim koliko smo zaista mali.

D.A.S.

*

Da li me zaista volis,
ili je sve samo laz,
da li je sve ovo samo senka srece,
ili ono sto sam sanjao svako vece?

Voleo bih da znam,
hocu li opet ostati sam,
hoces li opet traziti drugog,
hocu li ponovo patiti?

Pitao sam Boga,
pitao sam zvezde,
pa pitam i tebe,
volis li ti mene?

Ja tebe volim,
neizmerno snazno,
sta god da se desi,
meni nije vazno.

D.A.S.

*

Dotakni me pogledom,
poljubi me sapatom,
miluj me recima,
oseti mirisom.

Ubij me osmehom,
otruj me usnama,
zapali me dodirom,
i dovrsi me poljupcem.

Voli me srcem,
okuj me mislima,
omami me dusom,
zavedi telom.

I ja cu tebe.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Sub Dec 01, 2007 8:55 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Kad ljubav jednom ugine,
kad srce prestane da voli,
kad sreca jednom nestane,
tada ce najvise da boli.

Kad sve jednom prodje,
kad nada zauvek ode,
mozda mi tad u glavu dodje,
da ljubav je izasla iz mode.

Kad jednom odes iz mog srca,
kad ga napustis zauvek,
tad ce prestati da kuca,
i za njega nece postojati lek.

Kad nekog najvise zavolis,
tad te srce najvise zaboli,
kad mislis da za ljubav treba da molis,
znaj da te neko iskreno voli.

D.A.S.
*

Pusti srce da boli,
jer kad prestane da boli,
prestace i da voli,
i vise nece moci da zavoli.

Pusti srce,nek moli,
jer kad prestane da moli,
znaci da vise me ne voli,
i nece da me zavoli.

Pusti srce da pati,
jer dok god pati,
ne treba da shvati,
da izgubljeno ne moze da se vrati.

Pusti srce da voli,
jer samo jednom se voli,
i ako mu zabranis sad,
nece hteti vise nikad.

D.A.S.

*

Gde smo u svom tom bolu,
sta smo u moru suza,
ko smo na stubu srama?

Gde smo u pustinji greha,
sto smo u lepoti ocaja,
ko smo u vreme kajanja?

Gde smo na vecnim lovistima,
sta smo u raju i paklu,
ko smo na drugoj strani?

Kad smo ostali bez svega?

D.A.S.

*

Ovaj zivot nije bajka,
ovaj zivot je tako stvaran,
ovaj zivot na srecu je hajka,
ovaj zivot je ozbiljan.

Ovaj svet je tako prazan,
ovaj svet je pun tuge,
ovaj svet je losim zarazan,
ovaj svet i nema druge.

Ovaj decak je tako sam,
ovaj decak je u tom svetu,
ovaj decak kaze tuzan nisam,
ovaj decak ne place u duetu.

Ova ljubav je mrtva,
ova ljubav je ziva,
ova ljubav je samo zrtva,
ova ljubav je tako siva.

D.A.S.

*

Da li je sve oko mene sreca,
da li je sve oko mene tuga,
da li si ti u mom koraku sveca,
ili za mene postoji druga?

Da li je sve oko mene dan,
da li je sve oko mene noc,
da li si ti moj ostvaren san,
ili si na meni isprobavala moc?

Da li je sve oko mene tesko,
da li je sve oko mene lako,
gde li si sad moja najveca gresko,
je li te neko sem mene tak'o?

Da li je sve oko mene mir,
da li je sve oko mene rat,
da li si ti u mojoj reci vir,
ili si mi drug,moj rodjeno brat?

D.A.S.

*

Izgradim nesto,
sve mi se srusi,
je li to kletva,
sto to nosim na dusi?

Zapalim vatru,
ona se ugasi,
je li to vetar,
ili neki zli dusi?

Nadjem srecu,
neko je ukrade,
je li to lopov,
ili mi neko zlu sudbu prede?

Imam sve,
i sve nestane,
je li to zla kob,
ili si to ti?

D.A.S

*

Koliko je dvoje?
Je l' to jedno?
Je l' to troje?
Nije,to je dvoje!

Sta je dvoje?
Jesam li to ja?
Jesi li to ti?
Ne,to smo mi!

Kad je dvoje?
Kad je svadja?
Kad smo negde?
Nije,to je kad smo sami!

Gde je dvoje?
Je l' kod mene?
Je l' kod tebe?
Ne,ne postoji dvoje!

D.A.S.

*

Mrzim ovaj papir na kojem pisem,
Mrzim ovu olovku sto drzim,
mrzim ovaj vazduh koji disem,
mrzim ove prste koje krsim.

Mrzim ono u sta gledam,
mrzim ovo jutro sto je svanulo,
mrzim to sto te nikom ne dam,
mrzim ono mace sto je udahnulo.

Mrzim ovo sto slusam,
mrzim ovog sto hoda,
mrzim sto hocu opet da pokusam,
mrzim to sto negde tece voda.

Mrzim sebe sto sam ziv,
mrzim sebe sto sam zao,
mrzim sebe jer znam da sam kriv,
a volim tebe,na tebe sam pao.

D.A.S.

*

Kisa pada,
dugo lije,
moje srce,
tugu krije.

Tmurno nebo,
nema zvezda,
moja ptica,
nema gnezda.

Lose vreme,
strasna noc,
tvoja ljubav,
izgubila moc.

Srcu hladno,
ne od zime,
nasa sreca,
izgubila ime.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Ned Dec 02, 2007 10:10 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

*

Kad sam dosao na ovaj svet,
to je bilo kao zmajev let,
i sve bih rado prosao opet,
ponovio svaki pogresan pokret.

Nek prodjem sve ponovo,
sve bolesti koje sam bolov'o,
u skoli da ucim prvo slovo,
ma nek se ponovi i sad ovo.

Svako pice opet bih popio,
za ljubav istu osobu molio,
opet istom snagom je voleo,
iste rane bih rado preboleo.

D.A.S.



*

Zaboravi sve to,
idi na neko drugo mesto,
neka te sreca prati,
gde god da si necu te zvati.

Zaboravi sve sto je bilo,
medju nama nista se nije zbilo,
neka ti zivot bude cvece,
moje srce te vise nece.

Zaboravi nasu proslost,
da sam u srcu ti bio gost,
neka te prati lepo vreme,
tvoja je ljubav pretesko breme.

Zaboravi sve sto je bilo lepo,
da sam te ikad voleo slepo,
neka te ljubi drugi neko,
neka te niko ne gleda preko.

D.A.S.


*

Osetices se tako bedno,
kada jednom ne budemo bili jedno,
snove moje kad ispuni druga,
u tvojim ocima spavat ce tuga.

Osetices koliko boli,
kada ne bude imao ko da te voli,
iz srca kada te odnesu kise,
trebacu ti od zivota vise.

Osetices taj nepoznat strah,
kad na vratu ne osetis moj dah,
u glasu kada mi ne bude ime tvoje,
pozelet ces opet usne moje.

Osetices kako sam te voleo,
kad i tebe bude zabolelo,
ljubav moja kad osveta postane,
ne trazi da srce moje kraj tvojeg ostane.

D.A.S


*

Po celom svetu,
s tobom u duetu,
po zemlji i vodi,
ali ljubav nije u modi.

U dobru i zlu,
u vazduhu i na tlu,
s tobom bih hodao,
dusu svoju ti prodao...
...za poljubac.

[b]D.A.S

*

Nekad je bilo magicno,
bilo je tako prakticno,
pogled bi rekao sve,
bilo je dovoljno:volim te!

Sada je sve drugacije,
devojacke su usne svacije,
za ljubav nedostaje maste,
i ne znaci nista:volim te!

Gde je sad ta magija,
ova hladnoca me ubija,
sve bih dao za usne te,
da sa njih cujem:volim te!

I sta sad,zivot je takav,
mozda je dobro sto sam ovakav,
ipak si cvece iz moje baste,
i opet ti kazem:VOLIM TE!

D.A.S.

*

Kroz dim cigarete,
posmatram dete kako place,
nevino bice sa druge planete,
jeca samo sve jace i jace.

Samo u tami ovoga sveta,
velikih tuznih ociju crnih,
odbacila ga je ova planeta,
pustila da trune vekova dugih.

To malo stvorenje nevino,
kao covek bolestan,gubav,
sto lije suze k'o krcmar vino,
to malo stvorenje nazvano ljubav.

D.A.S.




*
Ni to sunce posle kise,
Ne sija mi,ne trba mi vise,
Ni srece u nesreci nema,
Tuga je jedina preostala tema.

Ni ono sto je nekome sveto,
Sve kao da mi je ukleto,
Ni zvezde na vedrom nebu ne vidim,
Sopstvenog pogleda se stidim.

Ni voda ni hrana mi ne trba,
Zivim od ljubavi do neba,
Ni vazduh ne moram da disem,
Samo za tebe pesme da pisem.

Ostala mi je samo masta,
Ona jedino sve prasta,
U masti smo srecni ja i ti,
I zajedno sve mozemo mi...

D.A.S
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 06, 2007 1:54 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Ponekad mislim o sebi,
da se zauvek predam tebi,
da umrem na rukama tvojim,
i onda se setim koliko se bojim.

Ponekad mislim o tebi,
zasto me volela ne bi,
zasto te za ljubav molim,
i sto te prokleto volim.

Ponekad mislim o nama,
sta radis kad si sama,
sta ocekujes od mene,
trba li za tebe da secem vene.

Ponekad mislim o zivotu,
da li cu s tobom doziveti stotu,
jer bez tebe necu ni da zivim,
samo s tobom zivotu se divim.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 06, 2007 1:59 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*
Jesenja kisa hladna,
mesana s toplim suzama,
dusa ljubavi gladna,
i tvoj trag na usnama.

Epizoda jos jedna tuzna,
prica gotova tek,
u glavi misao ruzna,
i tvog odlaska jek.

Laka magla nad gradom,
pogled izgubljen mutan,
k'o lopov sunja se kradom,
i tvojom lepotom sputan.

Etil u mojoj krvi,
al' ne mogu da zaboravim sve,
od tvog imena vri,
i odluke tvoje da ne volis me.

Nebo uz mene place,
tuguje samo za nas,
ja volim te sve jace,
i tvoje oci,ruke i glas.

A
ja bezim od ljudi,
necu nikog kad nisam tvoj,
ti samo srecna budi,
i nikad me voleti nemoj.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 06, 2007 2:00 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Ne pitaj me druze,
zasto sam ti tuzan,
za nju kradem ruze,
a jos sam joj duzan.

Ne pitaj me brate,
zasto suze lijem,
nevolje me prate,
ne znam da se skrijem.

Ne pitaj me majko,
sto mi dusa luta,
jer je volim jako,
osecam kraj puta.

Ne pitaj me sejo,
sto je tako lepa,
zivim za nju sejo,
a ljubav je slepa.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 06, 2007 2:01 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Gledalo nas je najtuznijim ocima,
u tim vlaznim,krupnim ocima skrivao se bol,
neizrecivi bol koji je molio,
na kolenima molio da ga ne ubijemo.

A mi,ljudi ko ljudi,gazili smo ga,
gazili,lazuci sebe da je dobro to sto radimo,
strasno se lazuci da ce nestati,
da ce nestati ako ga zaboravimo.

A niko ne shvata da je ono sve,
i zaborav,i bol,sve lepo i sve ruzno,
sve srecno i tuzno,da ne moze da nestane,
to cudno,nesrecno bice,nisko nazvano ljubav.

D.A.S
.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 06, 2007 8:15 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

*

Ostala je suza na trotoaru,
i satenska haljina u plakaru,
ostala je u srcu tajna,
i umrla je ljubav beskrajna.

Ostala je u casi kap,
poslednji poklon od tebe dat,
ostao je u dusi bol,
i u glavi tuzni D-mol.

Ostao je u blatu trag,
i ne znas koliko mi je drag,
ostao je pramen smedje kose,
i njega ce zivot da odnese.

Ostala je latica od ruze,
i glasine sto po gradu kruze,
ostala je suza na trotoaru,
i satenska haljina u plakaru...

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Ned Dec 09, 2007 8:46 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Neka ovo ne bude
jos jedan zapis
na prljavom papiru
koji bledi
neka ti ovo bude zakletva
ili bolje
kletva
za vecnu ljubav
na vecnu ljubav
do kraja
i posle kraja
ovog bednog
zivota.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Ned Dec 09, 2007 8:47 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Slusam,
osluskujem i cekam
taj poznati sum
tvojih koraka.

Gledam,
zurim u mrak
i nadam se
tom poznatom liku
negde u tami.

Disem,
trazim taj
vilinski miris
tvog vrelog tela.

Zovem,
dozivam te
i cekam
taj poznati glas.

Krecem se,
pruzam ruku,
trazeci tvoju
svilenu kosu.

Mislim,
u glavi mi odzvanja
tvoje ime
i dve najlepse reci.

Zelim,
tvoje usne na mojima,
tvoja ruka u mojoj,
tvoje telo uz moje.

Osecam,
vetar,kao tvoj dodir,
mesecina,kao tvoj pogled,
topla letnja noc
kao tvoja ljubav.

Sanjam,
i necu se
nikada probuditi,
jer u tom snu si ti.

Trazim,
trazim tvoje usne,
tvoj dodir,
tvoj zagrljaj,
svud oko sebe,
___a tebe nema...

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 13, 2007 8:06 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

*

Tama;mrak svuda oko mene,
plasim se;srce mi strepi,
nema te;i strah me zbog toga,
ostavices me;a volim te k'o Boga.

Sam sam;tugujem u mraku,
gde si;zivot je prazan bez tebe,
s kim si;ne znam i to me ubija,
zasto;to je od samoce fobija.

Lagano;tiho i polako umirem,
bez tebe;kao bez srca i duse.
nebo;to je za bezgresne,
pakao;u njemu su ostavljene duse.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 13, 2007 8:07 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Hvala ti,sto si me ubila.
Cestitam,na izgubljenoj sreci.
Molim te,nemoj me zaboraviti.
Oprosti mi,volim te.

Placu,andjeli i Bog sa mnom.
Tuguju zvezde i nebo.
Bacila si mene i nas.
Nestacu,jer me vise ne zelis.

Pesma,u njoj je deo mene.
Ti,u tebi je moj zivot.
Bez tebe,ja sam mrtav.
Ubico.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
pustinjakinja



Pridružio: 28 Nov 2007
Poruke: 44
Lokacija: ..na putu kojim se ne ide...

PorukaPoslao: Čet Dec 13, 2007 8:08 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom


*

Zasto je moralo tako biti,
zar smo morali suze liti,
zasto ti mozes osecanja skriti,
a ja ne mogu nista odglumiti.

Zasto nisi mogla da shvatis,
zar nisi mogla sve da bacis,
zasto si morala da me lazes,
a ja sam hteo istinu da mi kazes.

Jer ja sam mogao sve:
ja sam mogao da odem,
ja sam mogao da umrem,
a ja sam ziveo za nas.

D.A.S.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku    POEZIJASCG - forum -> MOJA NAJDRAŽA PESMA Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu 1, 2, 3  Sledeci
Strana 1 od 3

Skoči na:  

Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group
Prevod by CyberCom
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford. .