POZIVNICA - UDRUŽENJE SRPSKIH PISACA ŠVAJCARSKE
Datum: - 08. December 2010. g. @ 18:56:02 CET
Tema:


Удружење српских писаца у Швајцарској - П р е д с е д н и ш т в о
Цирих, 22.11.2010.године

ПОЗИВНИЦА

 

За промоцију књиге „Завештања 2010“ и двојезичне књиге „ Написано у срцу“ која ће се одржати 11.12.2010.године, са почетком у 18 часова, у просторијама СКД у Дибендорфу (8600 Дüбендорф, Рингстрассе 20). Ово вече је и апел за помоћ грађанима Краљева. Овом нашем граду је потребна више него икада хуманитарна помоћ. Време је да сви дамо све од себе да се проблеми становништва реше. После завршетка књижевне вечери, наставља се дружење уз вечеру и дивну музику. Срдачно позивамо све да узму учешће на овој нашој забавно-хуманитарној вечери. УЛАЗНИЦЕ; 25 фр. - са књигом као поклоном, за оне који нису чланови Удружења. 15 фр. - без књиге, за оне који нису чланови Удружења 10 фр. - за чланове Удружења, без поклона Са великим задовољством очекујемо Ваш долазак! ДОБРОДОШЛИ!


Der Verein der Serbischen Schriftsteller/Innen in der Schnjeiz LÄDT SIE HERZLICH ZUR BÜCHERPROMOTION VON „ZAVESTANJA 2010“ UND „VERENjIGT IM HERZEN“ EIN DATUM: SAMSTAG, 11 DEZEMBER 2010 ZEIT: 18 UHR ORT: DÜBENDORF, RINGSTRASSE 20 ( Im Raum des Serbischen Kulturvereins und USPS) AUF DEM PROGRAMM STEHEN POESIE, MUSIK UND GUTES ESSEN EINTRITT 25 Fr. ink. dem Buch „Zavestanja 2010“ 15 Fr. ohne das Buch „Zavestanja 2010“ 10 Fr. ohne das Buch, für die Mitglieder von USPS ALLE EINNAHMEN KOMMEN DEN ERDBEBENOPFERN IN KRALJEVO ZU! WILLKOMMEN !

Прилог, који будемо остварили послаћемо грађанима Краљева УСПШ ЦИРИХ !

   






Ovaj članak se nalazi na POEZIJASCG
http://poezijascg.com/PHP-Nuke

Link za sledeći članak je:
http://poezijascg.com/PHP-Nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=6639